Mε 300 ίππους το Skoda Enyaqi VRS

09/11/2022, 21:15
Mε 300 ίππους το Skoda Enyaqi VRS

Την κορυφαία RS έκδοση του Enyaqi V αποκάλυψε σήμερα η Skoda, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά, ότι και τα ηλεκτρικά μοντέλα μπορούν να έχουν σπορ χαρακτήρα.

Υπενθυμίζουμε ότι ήδη η τσέχικη εταιρία μας έχει συστήσει το ισχυρότερο Enyaq Coupe RS iV, το οποίο διακρίνεται για την κεκλιμένη γραμμή οροφής του. Επιστρέφουμε τώρα στο νέο Enyaq RS iV, το οποίο έχει μήκος 4.653 χλστ., πλάτος 1.879 χλστ. και ύψος 1.605 χλστ.

Το εσωτερικό του, χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των 2.768 χλστ. μπορεί να φιλοξενήσει έως πέντε επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 585 λίτρων (15 λίτρα περισσότερα σε σύγκριση με το Enyaq Coupe RS iV), ενώ όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.710 λίτρα.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του νέου Enyaq RS iV εξασφαλίζουν ηλεκτρική τετρακίνηση, ενώ συνδυαστικά παράγουν 300 ίππους (220 kW) και πλούσια ροπή 460 Nm, η οποία είναι άμεσα διαθέσιμη. Για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα αρκούν 6,5 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, επομένως είναι κατά 20 χλμ. ταχύτερο σε σύγκριση με τα απλά ηλεκτρικά EnyaqiV.

Η μπαταρία του, χωρητικότητας 82 kWh, υπόσχεται με μια πλήρη φόρτιση αυτονομία 500 χλμ. (μέτρηση WLTP). Χάρη στη μέγιστη ισχύ φόρτισης 135 kW, η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να φορτίσει από 10-80% εντός μόλις 36 λεπτών σε σταθμούς ταχείας φόρτισης. Η αυτονομία του νέου Enyaq RS iV ωφελείται και από το χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0.265.

Συγκριτικά να πούμε ότι το πιο αεροδυναμικό αμάξωμα του EnyaqCoupe RS iV έχει συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0.234, άρα είναι λογικό να έχει και μεγαλύτερη αυτονομία 545 χλμ.

Πέρα από τα Eco, Comfort, Normal και Sport προγράμματα οδήγησης το Enyaq RS iV έχει στη φαρέτρα του και το Traction, το οποίο ενισχύει την πρόσφυση σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και ολισθηρές επιφάνειες, χάρη στη μόνιμη τετρακίνηση, αρκεί η ταχύτητα να μη ξεπερνά τα 20 χλμ./ώρα.

Η φανταχτερή πράσινη απόχρωση «Mamba Green» κάνει το νέο Enyaq RS iV να ξεχωρίζει από μακριά. Παρατηρήστε επίσης τη στάνταρ «κρυστάλλινη» φωτιζόμενη μάσκα (με 131 Led) κλειστού τύπου με μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο, τους προφυλακτήρες με την επιθετικότερη σχεδίαση, τους full - Led Matrix προβολείς, το λογότυπο RS στα εμπρός φτερά, τα επίσης full - Led πίσω φωτιστικά σώματα, τις ζάντες 20 ή 21 ιντσών με αεροδυναμικά καλύμματα, τα φιμέ πίσω κρούσταλλα και τον πίσω διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα που σχηματίζει αντίθεση με το υπόλοιπο αμάξωμα.

Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και ενισχυμένη πλευρική στήριξη του σώματος, πράσινες ραφές, τύπου carbon διακοσμητικά ένθετα, πράσινο κρυφό φωτισμό, μαύρη επένδυση οροφής και τιμόνι με επίπεδη βάση.

Το λανσάρισμα του Enyaq RS iV θα ξεκινήσει με τη νέα χρονιά.