Fashion Box: Μικρή μείωση του τζίρου αλλά αύξηση των εξαγωγών το 2020

05/05/2021, 18:41
Fashion Box: Μικρή μείωση του τζίρου αλλά αύξηση των εξαγωγών το 2020

Με πωλήσεις ύψους 234,3 εκατ. ευρώ έκλεισε τη χρήση 2020 η εταριεία Fashion Box,  που κατέχει το brand Replay, , σημειώνοντας πτώση 11,4% ως αποτέλεσμα της πανδημίας και των  περιοριστικών μέτρων που απαιτούνται για την αντιμετώπισή της. Τα EBITDA ανήλθαν στο 10% του  κύκλου εργασιών.

Το 2020 σημειώθηκε αύξηση των εξαγωγών, φτάνοντας το 92% του κύκλου εργασιών, κατανεμημένουμεταξύ της Ευρώπης με 72% και του υπόλοιπου κόσμου με 20%, με ιδιαίτερη έμφαση στη Μέση Ανατολή και την Ασία.

Ο Matteo Sinigaglia, Διευθύνων Σύμβουλος της FashionBox SpA, δήλωσε: "Παρά τους περιορισμούς και τα επαναλαμβανόμενα lockdowns, καταφέραμε να σημειώσουμε μια πτώση που ήταν σημαντικά χαμηλότερη από τον μέσο όρο της βιομηχανίας ένδυσης. Οι μηχανισμοί της εταιρίας λειτούργησαν με άμεσα αντανακλαστικά, και αυτό μας επέτρεψε να διαχειριστούμε την κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Δεδομένης της κατάστασης, είναι φυσικά δύσκολο να κάνω προβλέψεις για το 2021, καθώς δεν γνωρίζουμε ακόμη εάν θα παραταθούν τα lockdowns και επί του παρόντος υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με την πρόοδο της εμβολιαστικής εκστρατείας.

Συνεπώς, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση προκειμένου να αντιδράσουμε άμεσα σε οποιαδήποτε εξέλιξη. Προς το παρόν, μπορώ να δηλώσω ότι έχουμε καταφέρει να σημειώσουμε αύξηση 10% στον κύκλο εργασιών κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με πέρυσι".

Τέλος, αναλύοντας τις επιδόσεις της εταιρίας στα διάφορα κανάλια, το κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου συνέχισε την ανοδική του πορεία, καταγράφοντας αύξηση 8% σε σύγκριση με το 2019, με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στην Ανατολική Ευρώπη (+ 16%) και στη Βόρεια Ευρώπη (+ 15%).

Ως αποτέλεσμα των περιοριστικών μέτρων που κατέστησαν αναγκαία από την πανδημία, οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν μείωση, κατά 25% συνολικά σε σύγκριση με το 2019. Παρόλα αυτά η αγορά στη Μέση Ανατολή κατέγραψε θετική εξαίρεση από αυτήν την τάση, κλείνοντας το έτος με αύξηση 7%. Το κανάλι χονδρικής, από την άλλη πλευρά, ήταν λιγότερο ζημιωμένο από την κατάσταση, κλείνοντας με πτώση 5,9% συνολικά, χάρη στην απόδοση της Ασίας (+50%) και της Μέσης Ανατολής (+28%) που μετρίασαν την πτώση 10,8% που σημειώθηκε στην Ευρώπη.