Η ψηφιακή στροφή της Εθνικής Τράπεζας

13/07/2021, 07:35
Η ψηφιακή στροφή της Εθνικής Τράπεζας

«Θα συνεχίσουμε να σας εκπλήσουμε» ανέφερε χθες ο CEO της Εθνικής Τράπεζας παρουσιαζοντας την νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις πελάτες της.

Με 3,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους πελάτες στα ψηφιακά κανάλια της ΕΤΕ και 2,5 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, η Εθνική έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 3.000 αιτήματα συναλλαγών ανά λεπτό. Να σημειωθεί ότι η χρήση των ψηφιακών καναλιών της τράπεζας αυξήθηκε κατά 40% μέσα σε 12 μήνες και την έφερε στην πρώτη θέση, σύμφωνα με διεθνείς έρευνες και μελέτες που αποτυπώνουν τις ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται.

Οι digital υπηρεσίες της Εθνικής καλύπτουν όλες τις παραδοσιακές τραπεζικές εργασίες αλλά και νέα καινοτόμα προϊόντα «κομμένα και ραμμένα » στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.

Συγκεκριμένα, μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα οι επιχειρήσεις μπορούν να προχωρούν σε:

Μεταφορές χρημάτων. Είναι η πιο βασική τραπεζική εργασία που κάθε επιχείρηση πραγματοποιεί πολλές φορές το μήνα. Μεταφορές χρημάτων σε όλες τις Τράπεζες εσωτερικού και εξωτερικού, εντός και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εύκολα, γρήγορα, μέσα από ένα φιλικό ψηφιακό περιβάλλον.

Πληρωμές προμηθευτών και λογαριασμών της επιχείρησης με τη χρήση μηχανής «έξυπνης» αναζήτησης ή με την εύρεση της πληρωμής από τις ομαδοποιημένες κατηγορίες συναλλαγών.

Πληρωμή τιμολογίων εισαγωγών με άμεση αποστολή εμβασμάτων χωρίς καμία συνδρομή ή πρόσθετο εξοπλισμό μέσα από την εξειδικευμένη πλατφόρμα Trade Finance της Εθνικής Τράπεζας.

Πληρωμή μισθοδοσίας με χρήση αρχείου ή με λίστα που δημιουργείται μέσα στο περιβάλλον του Internet Banking και αποθηκεύεται για εύκολη χρήση κάθε μήνα.

Εγκριτικές ροές. Μέσα από αναβαθμισμένο σύστημα εγκρίσεων κάθε επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα να καθορίζει διακριτά τα όρια ανά θέση εργασίας είτε για την καταχώριση των συναλλαγών είτε για την έγκρισή τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο επιχειρηματίας πετυχαίνει τον απόλυτο έλεγχο της ροής των χρημάτων.

Online αίτημα εκταμίευσης. Με την υπηρεσία Loan Disbursement, ο επιχειρηματίας μπορεί να υποβάλλει, μέσω Internet Banking, αίτημα εκταμίευσης των επιχειρηματικών δανείων και να επιβεβαιώσει άμεσα την πίστωση των χρημάτων στο λογαριασμό της επιχείρησης.

Online legalization. Η νέα αυτή λειτουργικότητα δίνει τη δυνατότητα υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων για την ανανέωση και την τροποποίηση της γνωμάτευσης νομιμοποίησης με επισύναψη ψηφιοποιημένων δικαιολογητικών εγγράφων χωρίς να απαιτείται η προσκόμισή τους σε τραπεζικό κατάστημα.

Online repayment. Αποπληρωμή με μια μόνο ηλεκτρονική συναλλαγή των οφειλών για όλες τις επιχειρηματικές χρηματοδοτήσεις χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε τραπεζικό κατάστημα.

Push notifications. Αποστολή ενημέρωσης (notification) στο κινητό τηλέφωνο για οποιαδήποτε συναλλαγή πραγματοποιείται από και προς τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς. Άμεσα και κάθε ώρα της ημέρας για απόλυτο έλεγχο.

Ταυτόχρονα η Εθνική Τράπεζα καινοτομεί και δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της να αποκτήσουν online λογαριασμό όψεως και πρόσβαση στο Internet Banking. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή, ολοκληρώνεται σε 4 βήματα και δεν απαιτεί επίσκεψη σε κατάστημα.

Άνοιγμα Λογαριασμού Όψεως. Για τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες που είναι ήδη πελάτες της Εθνικής Τράπεζας, προσφέρεται η δυνατότητα να ανοίξουν νέο λογαριασμό όψεως αποκλειστικά online χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε τραπεζικό κατάστημα.

Business express loan. Για τις επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη από ρευστότητα, προσφέρεται επιχειρηματικό δάνειο αποκλειστικά με μία online απλή διαδικασία αίτησης, υπογραφής, υποβολής και κίνησης. Το προϊόν αφορά σε χρηματοδότηση με παροχή ορίου ποσού από €6.000 έως €35.000

POS & e-Commerce. Για πρώτη φορά, προσφέρεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις που αναζητούν λύσεις στην αποδοχή και εκκαθάριση συναλλαγών με κάρτες να αποκτήσουν τερματικά POS καθώς και ολοκληρωμένες λύσεις e-commerce και Key2Pay.

Η επιλογή τερματικού και υπηρεσιών, καθώς και η συμπλήρωση της αίτησης πραγματοποιείται online και εντός λίγων ωρών, η Εθνική Τράπεζα ενημερώνει για την υπογραφή της σύμβασης και την παραλαβή του τερματικού στην έδρα της επιχείρησης.

Παράλληλα η Εθνική τράπεζα δημιούργησε εφαρμογές με χρήση τεχνολογιών APIs και Open Banking, που λειτουργούν μέσα από τις υφιστάμενες ροές της επιχείρησης με τα υπάρχοντα συστήματα λογισμικού χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις ή πρόσβαση σε εξειδικευμένα συστήματα

Ανοιχτή τραπεζική (Open Banking): Η Εθνική Τράπεζα διαθέτει σήμερα την κορυφαία Open Banking πλατφόρμα της Ευρώπης, το developer portal.

Είναι μια υπηρεσία ανοιχτή και ελεύθερα προσβάσιμη από τους πελάτες και τους συνεργάτες, αλλά και από οποιονδήποτε τρίτο θέλει να πειραματιστεί συνδέοντας το λογισμικό της επιχείρησης με τις υποδομές της τράπεζας για fintech λύσεις και υπηρεσίες. Επιτρέπει την προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών νέας γενιάς με δυνατότητες ενσωματωμένες στο εμπορικό λογισμικό των επιχειρήσεων σε περιοχές όπως είναι η online παρακολούθηση των λογαριασμών και των εισπράξεων, ο προγραμματισμός και η απλοποίηση των πληρωμών, η αυτοματοποίηση της συμφωνίας του λογιστηρίου, η απλοποίηση της διαχείρισης των παραστατικών κα.

Και το σημαντικό είναι ότι οι υπηρεσίες αυτές επιτρέπουν στους πελάτες της Εθνικής Τράπεζας να έχουν πρόσβαση όχι μόνο στους λογαριασμούς τους στην ΕΤΕ αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα.

Η συγκεκριμένη πρόταση απευθύνεται όχι μόνο σε επιχειρήσεις που είναι πελάτες της τράπεζας, αλλά και σε εταιρείες που αναπτύσσουν τεχνολογικές υπηρεσίες και προϊόντα στο χρηματοοικονομικό τομέα, σε system και software integrators που κατασκευάζουν custom λύσεις για τους πελάτες τους αλλά και σε νεοφυείς εταιρίες που πειραματίζονται με νέες ιδέες.

Ταυτόχρονα η ΕΤΕ υποστηρίζει τους πελάτες της στην δημιουργία και δικών τους καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων που απευθύνονται στη δική τους πελατειακή βάση με λύσεις όπως είναι:

-Digital on boarding: Εγγραφή νέων χρηστών σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, δίνοντας τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες να αξιοποιήσουν την τεχνολογία της Εθνικής Τράπεζας προκειμένου να διευκολύνουν και να απλοποιήσουν την πρόσβαση νέων χρηστών στις δικές τους ψηφιακές υπηρεσίες.

-Identity management: Διαχείριση χρηστών στις online πλατφόρμες των πελατών και των συνεργατών με στόχο την απλοποίηση της δημιουργίας ψηφιακών υπηρεσιών.

-Λύσεις συλλογής και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων: Εστιάζουν στην ευκολία χρήσης ενώ προσφέρουν μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία.

-Ψηφιακά πιστοποιητικά: Δυνατότητα αξιοποίησης της τεχνολογία και των δεδομένων της Τράπεζας για την ψηφιακή υπογραφή εγγράφων από τους ίδιους, τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.