Μετά από παρέμβαση του Μαξίμου, το ΤΑΙΠΕΔ επισπεύδει τον διαγωνισμό για την Αττική οδό, με πρόβλεψη τέλος Φεβρουαρίου – αρχές Μαρτίου!

Μετά από παρέμβαση του Μαξίμου, το ΤΑΙΠΕΔ επισπεύδει τον διαγωνισμό για την Αττική οδό, με πρόβλεψη τέλος Φεβρουαρίου – αρχές Μαρτίου!

Παρά την επίσπευση, κύκλοι της αγοράς μιλούν για πολλά conflicts, και ότι τα 2,5 ευρώ για τα διόδια είναι αυθαίρετα χωρίς κυκλοφοριακή μελέτη! Η παράταση της σύμβασης θεωρείται δεδομένη!

Μετά από παρέμβαση του Μεγάρου Μαξίμου και προσωπικά του πρωθυπουργού, επισπεύδεται η διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της Αττικής οδού η οποία είχε τελματώσει σε βαθμό που να γίνονται συζητήσεις για μετάθεση του διαγωνισμού στο μέλλον και παράταση της υπάρχουσας σύμβασης κατά 1-2 χρόνια!

Ήδη την περασμένη Πέμπτη το ΤΑΙΠΕΔ κατά το Διοικητικό του Συμβούλιο αποφάσισε την επίσπευση του σχετικού διαγωνισμού με την άμεση δημοσιοποίηση των τευχών δημοπράτησης τα οποία θα τεθούν προς σχολιασμό και σχετική διαβούλευση για ένα χρονικό διάστημα 6 εβδομάδων!

Πρόθεση του ΤΑΙΠΕΔ όπως τουλάχιστον συζητήθηκε την περασμένη Πέμπτη στο ΔΣ είναι το offer στον σχετικό διαγωνισμό να έχει γίνει περί τα τέλη Φεβρουαρίου- Αρχές Μαρτίου!

Ωστόσο καλά πληροφορημένες πηγές και παράγοντες της αγοράς που γνωρίζουν εκ των έσω πρόσωπα και καταστάσεις θεωρούν ότι είναι αδύνατον έως απίθανο, παρά την προσχηματική πρόθεση του ΤΑΙΠΕΔ κατόπιν παρέμβασης του Μαξίμου, να διενεργηθεί ο διαγωνισμός για την Αττική οδό νωρίτερα από τις εθνικές εκλογές που πιθανότατα θα πραγματοποιηθούν στις 21 Μαΐου, εκτός και αν η κυβέρνηση συρθεί λόγω συνθηκών και συγκυρίας νωρίτερα στις εκλογές!

Όπως υποστηρίζουν, τα τεύχη δημοπράτησης παρά το όριο των 6 εβδομάδων, θα τραβήξουν πολύ περισσότερο όσον αφορά την διαβούλευση και τον σχολιασμό, ενώ επιμένουν ότι υπάρχουν πολλά conflict που εγείρουν σοβαρά ζητήματα.

Επιπροσθέτως ως μείζον ζήτημα εγείρεται η τιμολογιακή πολιτική και ουσιαστικά το ύψος των διοδίων!

Ασφαλείς πληροφορίες που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης αναφέρουν ότι το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ όρισε αυθαίρετα, χωρίς σχετική κυκλοφοριακών μελέτη το ύψος των διοδίων στον νέο διαγωνισμό στα 2,5 ευρώ!

Το νούμερο αυτό θεωρείται από κύκλους της αγοράς στους οποίους περιήλθε η σχετική πληροφόρηση, ως αυθαίρετο και καταχρηστικό που δεν συνάδει από τα δεδομένα των καιρών ούτε προκύπτει από τα κυκλοφοριακά φόρτη!

Σε απλά λόγια, η αίσθηση που υπάρχει είναι, ότι ο διαγωνισμός για την Αττική οδό επισπεύδεται στα λόγια, πλην όμως στην πράξη οι δυσκολίες είναι ανυπέρβλητες και παρά τα μεγάλα λόγια και τις προσχηματικές προθέσεις για Φλεβάρη – Μάρτη, θα πάει πίσω, πολύ πίσω, μετά τις εκλογές και κατά πάσα πιθανότητα η παράταση της υπάρχουσας σύμβασης κατά 1-2 χρόνια θα πρέπει να θεωρείται σχεδόν δεδομένη!