Τη δημοπράτηση των 3 επεκτάσεων της Αττικής οδού (Ραφήνα, Λαύριο, Σήραγγα Ηλιούπολης) ως μία ενιαία σύμβαση παραχώρησης με κατασκευαστικό αντικείμενο 1,2 δισ. πρότεινε η συμμαχία ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Αβαξ!

Τη δημοπράτηση των 3 επεκτάσεων της Αττικής οδού (Ραφήνα, Λαύριο, Σήραγγα Ηλιούπολης) ως μία ενιαία σύμβαση παραχώρησης με κατασκευαστικό αντικείμενο 1,2 δισ. πρότεινε η συμμαχία ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Αβαξ!

Συμφωνεί με την προσέγγιση των εργολάβων το Υπ. Δημοσίων έργων! Σε 8 μήνες ο διαγωνισμός εάν πρώτα εξασφαλιστούν τα 400 εκατ. που αποτελούν τη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου για την Αττική οδό Νο2!

Με την Πρότυπη Πρόταση που απέστειλαν στο Υπ. Δημοσίων έργων από κοινού ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις και Αβαξ για τις 3 επεκτάσεις της Αττικής οδού και ειδικότερα προς Ραφήνα, Λαύριο και Βουλιαγμένη δια μέσω της σήραγγας Ηλιούπολης, οι τρεις πανίσχυροι εργοληπτικοί όμιλοι αναγγέλλουν – δημοσιοποιούν την συμμαχία τους, δηλώνουν έτοιμοι για το έργο μαμούθ που θα ξεπεράσει στο σύνολο του το 1 δις. ευρώ και ταυτόχρονα έρχονται να προλάβουν καταστάσεις και να προηγηθούν τυχόν άλλων προτάσεων που δυνητικά θα μπορούσαν να επακολουθήσουν, έχοντας ως δεδομένο ότι μέχρι στιγμής η Lamda είχε αναλάβει το κόστος της μελέτης για την Σήραγγα Ηλιούπολης και τη σύνδεση της Λεωφόρου Κατεχάκη με το Ελληνικό!

Όπως αναφέρουν ασφαλείς πληροφορίες που δεν δύναται να αμφισβητηθούν, στην Πρότυπη Πρόταση που υπέβαλαν ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Αβαξ, προτείνουν οι 3 επεκτάσεις της Αττικής οδού να δημοπρατηθούν ως μία ενιαία σύμβαση παραχώρησης, η οποία θα περιλαμβάνει και κατασκευαστικό αντικείμενο ύψους 1,2 δις. ευρώ!

Πρόκειται για μια λογική ενοποίησης των τριών επεκτάσεων σε ένα έργο, μια σύμβαση παραχώρησης, που έχει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς θα πρόκειται για την μορφοποίηση στην πράξη της Αττικής οδού Νο2, που και τεράστιο κατασκευαστικό αντικείμενο εμπεριέχει (1,2 δισ.) αλλά και ταμείο για τον παραχωρησιούχο, μέσα από την διαχείριση των διοδίων!

Το Υπ. Δημοσίων έργων φέρεται να βρίσκεται κοντά και να συμφωνεί με την προσέγγιση αυτή και εκ πρώτης να θεωρεί ικανοποιητική και στη σωστή κατεύθυνση την πρόταση των τριών κατασκευαστικών.

Θα μπορούσε μάλιστα θεωρητικά ο σχετικός διαγωνισμός μαμούθ να πραγματοποιηθεί σε 8 μήνες από σήμερα, υπό την προϋπόθεση ότι θα βρεθούν (εξασφαλιστούν) τα απαιτούμενα (περίπου) 400 εκατ. ευρώ που αποτελούν την χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου!