Νέο Δ.Σ. στον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος

26/05/2021, 15:15
Νέο Δ.Σ. στον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος εξέλεξε η ετήσια τακτική γενική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Τρίτη, 25 Μαΐου.

Στη φετινή συνέλευση πραγματοποιήθηκαν και αρχαιρεσίες, σύμφωνα με το καταστατικό. Επίσης, τα μέλη του ΣΔΕ ενέκριναν την έκθεση πεπραγμένων για το 2020, τον οικονομικό απολογισμό για την οικονομική χρήση που έληξε (2020), καθώς και τον προϋπολογισμό του 2021.

Ο πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης στη σύντομη ομιλία του, αφού ευχαρίστησε τα μέλη του Συνδέσμου, το απερχόμενο διοικητικό συμβούλιο και την ομάδα Digital για την εξαιρετική συνεργασία, ανέφερε ότι «το 2020, πέρα από όσα πρωτόγνωρα αντιμετωπίσαμε λόγω της πανδημίας και της κρίσης που επέφερε, ήταν μία χρονιά πολύ έντονη σε θεσμικό επίπεδο».

Αναφερόμενος στον ΣΔΕ δήλωσε περήφανος «που ο Σύνδεσμος κατάφερε σε μία τόσο δύσκολη χρονιά να παράξει έργο χρήσιμο στα μέλη του και συνέχισε να ενημερώνει, να μοιράζεται insights και να εκπαιδεύει -μέσα από εξειδικευμένα sessions- για θέματα που απασχολούν τον κλάδο παγκόσμια, όπως ενδεικτικά η κατάργηση των 3rd party cookies, η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη, η αλλαγή του ρόλου των marketers και άλλα. Όλο αυτό το έργο οδήγησε στο πολύ καλό νέο της ανάθεσης από την WFA στον ΣΔΕ της διοργάνωσης της Global Marketer Week 2022!».

Από τις αρχαιρεσίες αναδείχθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο, η σύνθεση του οποίου έχει ως εξής :

Πρόεδρος, Γρηγόρης Αντωνιάδης (Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης)

Αντιπρόεδρος, Κατερίνα Βλάχου (Mondelez Hellas)

Γραμματέας, Υβέτ Κοσμετάτου (Lamda Development)

Ταμίας, Μαρία Γιαννακοπούλου (Optima)

Μέλη: 'Αντζελα Κοτρότσου (Arla Foods Hellas), Λιάνα Μόσχου (Cosmote), Κώστας Σταματάκης (Dixons SEE-Κωτσόβολος), Πάνος Μήλιας (Nestle Hellas), Μαριάνα Κορδοπάτη (Procter & Gamble Hellas) και Χάιδω Ηλιοπούλου (Vodafone Greece).

Λόγω του χρόνου διεξαγωγής της φετινής γενικής συνέλευσης, στην παρουσίαση της, η γενική διευθύντρια του Συνδέσμου, Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε τόσο στα πεπραγμένα του 2020, αλλά και σε όσα ο Σύνδεσμος υλοποίησε στο πρώτο πεντάμηνο του 2021 και στην ατζέντα της υπόλοιπης χρονιάς.

Η ατζέντα περιλαμβάνει θεσμικά θέματα (κυρίως σε σχέση με τον Ν. 4764/2020), την παρακολούθηση των Digital Services Act & Digital Markets Act (που θα διαμορφώσουν το ψηφιακό μέλλον της Ευρώπης), θέματα Purpose & Better Marketing (με 4 κύριους πυλώνες: Μarketing & Sustainability, Digital Safety, Diversity Equity & Inclusion, Προσβασιμότητα), το Data Driven Marketing και τις post 3rd party cookies εναλλακτικές, το Cross media measurement και φυσικά, την προετοιμασία της Global Marketer Week 2022.