Πως θα κινηθει η ΝΟVA στην μάχη με τον ΟΤΕ

19/06/2021, 22:35
Πως θα κινηθει η ΝΟVA στην μάχη με τον ΟΤΕ

Η Νova ( πρώην Forthnet ) ολοκλήρωσε την πρώτη αναδιάρθρωση και έθεσε ήδη τους στόχους (καταπολέμηση της πειρατείας, χαμηλότερα κόστη για την κινητή ). Υπο αυτά τα δεδομένα η “μάχη” με τον ΟΤΕ θα δοθεί τόσο στο ξένο περιεχόμενο, όσο και στο ελληνικό περιεχόμενο.

Ειδικότερα, δραστηριοποίηση σε καλωδιακή τηλεόραση και τηλεπικοινωνίες υπο όρους υγιούς ανταγωνισμού και κόστους διεκδικεί η ΝΟVA (πρώην Forthnet), όπως δήλωσαν χθες η διευθύνουσα σύμβουλος της United κ. Victoriya Bocklag και ο ceo της Forthnet κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος

Με αυτή την οπτική και σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η United, η πειρατεία στην Ελλάδα φθάνει τους 400 χιλ. συνδρομητές τηλεόρασης συνεπώς το πρόβλημα δεν είναι μόνο της Νova, είναι της βιομηχανίας, των ποδοσφαιρικών ομάδων. Αν τα χρήματα επaνέλθουν τότε θα επιστρέψουν οι επενδύσεις” υποστήριξε η κα Bocklag προσθέτοντας ότι, η πειρατεία αποτελεί πλέον σοβαρό ποινικό αδίκημα το οποίο αντιμετωπίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Προηγουμένως, η ίδια σημείωσε ότι, λόγω της πειρατείας παρατηρήθηκε ότι, δεν αυξάνεται ο αριθμός των συνδρομών και η επένδυση δεν απέφερε οφέλη, γι αυτό το ζήτημα πρέπει να αντιμετωπιστεί απο όλους ώστε να δημιουργηθεί μια ανταγωνιστική αγορά. Η Nova έχει ήδη επενδύσει σε διεθνές περιεχόμενο για την τηλεόραση ( La liga, Bundesliga. Serie 1 ), ωστόσο στην Ελλάδα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις ομάδες για την Super league. Στην κινητή τηλεφωνία επίσης, ανέφερε οτι η αγορά χρειάζεται ένα τέταρτο παίκτη και η United συζητά με την Vodafone, όχι όμως μ αυτά τα κόστη. Ενδιαφέρον, αλλά όχι συζητήσεις υπάρχει επίσης για μια συγχώνευση με την Wind.

Η United Group - ο βραχίονας με τον οποίο εξαγοράστηκε η Forthnet απο το private equity fund ΒC Partners του κ. Νίκου Σταθόπουλου - αποτελεί τον μεγαλύτερο πάροχο τηλεπικοινωνιών και media στη Νότιο Ευρώπη καθώς διαθέτει παρουσία σε οκτώ χώρες εξυπηρετώντας 11 εκατ. χρήστες, παράγοντας περιεχόμενο για 50 κανάλια σε 8 χώρες. H United διαθέτει προσωπικό 12500 υπαλλήλους, κύκλο εργασιών 2 δις. ευρώ, κέρδη Ebidta 763 εκατ. ευρώ και επενδύσεις ( capex ) 500 εκατ. ευρώ σε περιεχόμενο, δίκτυο, τεχνολογία. “Διακρίναμε μια δυναμική στην ελληνική αγορά μέσω της εξαγοράς της Forthnet, παρόλο που η πανδημία δεν επέτρεπε τοτε τις επισκέψεις στην χώρα” τόνισε η κα Bocklag.Οι τρεις πυλώνες της ανάπτυξης της United είναι το δίκτυο, το περιεχόμενο και η ανώτερη εμπειρία για τους πελάτες των υπηρεσιών. Ανάμεσα στις νέες τεχνολογίες που θα έλθουν και στην Ελλάδα είναι η πλατφόρμα video ΕΟΝ ενω ήδη στην Nova επανασχεδιάστηκαν οι υπηρεσίες pay tv, οι ευρυζωνικές υπηρεσίες κα.

Για την εξαγορά, χρέη και μετασχηματισμό της Fortthnet δαπανήθηκαν ήδη 100 εκατ. ευρώ, ενω άλλα 50 εκατ θα δοθούν για συστήματα ΙΤ, νέες πλατφόρμες. Σε ότι αφορά την δομή της εταιρείας, η κα. Βocklag απάντησε ότι, ένας κλάδος είναι οι τηλεπικοινωνίες, ο δεύτερος είναι η παραγωγή περιεχομένου για την καλωδιακή, και τα μέσα Ενημέρωσης ενω ένας τρίτος τομέας θα είναι αργότερα το ηλεκτρονικό εμπόριο.