Η CIFF Guangzhou ανακοινώνει επανατοποθέτηση

09/02/2021, 09:16
Η CIFF Guangzhou ανακοινώνει επανατοποθέτηση

Η Κινεζική Διεθνής Έκθεση Επίπλων (Γκουανγκτζόου) («CIFF Guangzhou») ανακοίνωσε μια επανατοποθέτηση που θεμελιώνεται στις «σχεδιαστικές τάσεις, το παγκόσμιο εμπόριο, την πλήρη εφοδιαστική αλυσίδα» και ανταποκρίνεται στις εγχώριες και διεθνείς εξελίξεις, καθώς και στην τρέχουσα κατάσταση του κλάδου.

Με αυτή τη νέα τοποθέτηση, η CIFF Guangzhou θα συνεχίσει να καλλιεργεί τη σχεδιαστική καινοτομία, εξισορροπώντας τις εξαγωγικές της δραστηριότητες μετατοπίζοντας την εστίασή της στην ενίσχυση των εγχώριων πωλήσεων.

Η CIFF Guangzhou δεσμεύεται να προωθήσει τη μεταμόρφωση της βιομηχανίας μέσω πρωτότυπου σχεδιασμού. Τον Ιούλιο του 2020, στην45η της διοργάνωση, πραγματοποιήθηκε η πρώτη Κινεζική Έκθεση Σύγχρονου Σχεδιασμού Επίπλων «Άνοιξη Σχεδιασμού», η οποία επικεντρώθηκε στον τρόπο ενσωμάτωσης της τέχνης, του σχεδιασμού και της ζωής με στόχο να επανεξετάσει και να ανακαλύψει τη μοναδική πολιτιστική, καλλιτεχνική, πρότυπη και εμπορική αξία του κινεζικού σύγχρονου σχεδιασμού επίπλων.

Η εκδήλωση αυτή, σε συνδυασμό με άλλες δραστηριότητες, όπως το εναρκτήριο Διεθνές Γραφείο του Μέλλοντος 2030+ που αναδεικνύει σε κομψά κομμάτια που καθορίζουν τις τάσεις, αντιπροσωπεύει τον τρόπο με τον οποίο η CIFF Guangzhou αγκαλιάζει και υλοποιεί τη νέα της τοποθέτηση.

Το 2021, η CIFF Guangzhou θα εστιάσει επίσης στη δημιουργία μιας μοναδικής, πλήρως λειτουργικής πλατφόρμας για την ενίσχυση των εγχώριων πωλήσεων και εξαγωγών, με τις δύο επιχειρηματικές ροές να αλληλοσυμπληρώνονται για να ενισχύσουν μια νέα εποχή οικονομικής δραστηριότητας για την Κίνα.

Στην εγχώρια αγορά, θα ενισχύσει την επιχειρηματική της λειτουργία, βάζοντας πάλι πλάι κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες, εντοπίζοντας τις νέες τάσεις του κλάδου και χαρακτηριστικά της αγοράς, συνδέοντας εκθέσεις και καταστήματα, και οξύνοντας την πρόσβαση των καταναλωτών μέσω του μάρκετινγκ ακριβείας.

Θα επικεντρωθεί σε τρία σημαντικά σχέδια για την προώθηση του παγκόσμιου εμπορίου: το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, το πρόγραμμα Παγκόσμιοι Εταίροι της CIFF, και την ηλεκτρονική εκθεσιακή πλατφόρμα.

Ως η μοναδική έκθεση επίπλων στον κόσμο που καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα του κλάδου, η CIFF Guangzhou θα συνεχίσει να αξιοποιεί τη μοναδική της θέση για να ενσωματώνει τα τμήματα του κλάδου προς πάσα κατεύθυνση, με σχέδια ενεργοποίησης δικτύων για τη διασύνδεση καταστημάτων επίπλων, επιχειρήσεων, διανομέων και εκθετών σε περισσότερες πόλεις, συνδυάζοντας κοινό και πόρους καναλιών, ενισχύοντας τα διαπιστευτήρια δημιουργικότητας, διοργανώνοντας κινητές εκθέσεις και εκδηλώσεις που φέρνουν σε επαφή σχεδιαστές και φορείς, αλλά και προωθώντας το άνοιγμά της στον τομέα των ακινήτων.

Συνδέοντας περισσότερα από 4.300 εμπορικά σήματα ποιότητας με 300.000 επαγγελματίες επισκέπτες από όλο τον κλάδο, η 47η CIFF Guangzhou προγραμματίζεται μεταξύ 18-21 Μαρτίου και 28-31 Μαρτίου 2021 στο Canton Fair Complex και στο PWTC Expo στην Γκουανγκτζόου.

Με στόχο την προώθηση της αξίας του σχεδιασμού και τη συνένωση ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας, επιδιώκει να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση του κλάδου και να ενδυναμώσει την ανάπτυξη των εγχώριων εταιρειών κατά την περίοδο μετά την επιδημία.