Κρι - Κρι: Αύξηση τζίρου και κερδοφορίας στο εννεάμηνο
Βελτιωμένος κατά 7,4% ήταν ο τζίρος της Κρι – Κρι στο 9μηνο του 2021 και διαμορφώθηκε στα 110,24 εκατ. ευρώ από 102,75 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Πιο συγκεκριμένα:
- Τα μεικτά κέρδη ανήλθαν σε 37,46 εκατ. έναντι 35,17 εκατ. ευρώ το εννιάμηνο 2020.
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 22,29 εκατ. έναντι 21,38 εκατ. ευρώ το εννιάμηνο 2020.
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 19,04 εκατ. έναντι 18,52 εκατ. ευρώ το εννιάμηνο 2020.
- Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 15,02 εκατ. έναντι 14,03 εκατ. ευρώ το εννιάμηνο 2020.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν 24,14 εκατ. από 21,03 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 14,8%. Σε αυτή την αύξηση συνετέλεσε, κυρίως, η άρση των περιοριστικών μέτρων, σε συνδυασμό με την ενίσχυση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό.
Σημαντικό ρόλο έπαιξε, επίσης, η ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής, με την προσθήκη 1.000 νέων σημείων πώλησης μαζί με το λανσάρισμα νέων κωδικών παγωτού.
Το μερίδιο αγοράς των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ αυξήθηκε κατά 0,9 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώνεται πλέον στο 15,9% (στοιχεία NIELSEN σε αξία, Αύγουστος 2021).
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφάνισαν μικρή μείωση 1,2%, αγγίζοντας τα 37,9 εκατ. Ευρώ. Η αγορά φέτος είναι οριακά αρνητική σε όγκο (-0,4%) και εντονότερα αρνητική σε αξία (-2,2%), σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Αυτό αποδίδεται στην υψηλή βάση του 2020, καθώς και στις έντονες προωθητικές ενέργειες της αγοράς. Έτσι, παρά τη διατήρηση του μεριδίου αγοράς, η αξιακή ανάπτυξη των πωλήσεων είναι οριακά πίσω.
Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ καθορίζεται πλέον σε 16,4%, αυξημένο σε σχέση με την περσινή περίοδο κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες.
Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσίασαν ανάπτυξη συνολικά, +12,6%. Η αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 41 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ανάπτυξη +9,8% και αγγίζοντας το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.