Η Coca-Cola στην Ελλάδα και η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάζουν έναν νέο ψηφιακό οδηγό ανακύκλωσης

04/08/2022, 13:16
Η Coca-Cola στην Ελλάδα και η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάζουν έναν νέο ψηφιακό οδηγό ανακύκλωσης

Η Coca-Cola στην Ελλάδα και η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάζουν έναν νέο ψηφιακό οδηγό ανακύκλωσης με πάνω από 1.600 σημεία ανακύκλωσης χιλιάδες σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης σε περισσότερους από 180 Δήμους ανά την Ελλάδα

Πιστή στη στρατηγική της για έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον & Coca-Cola Hellas) σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσιάζουν έναν σύγχρονο ψηφιακό οδηγό στην εφαρμογή Novoville, ενθαρρύνοντας καθημερινές πράξεις κυκλικής οικονομίας. Με ένα κλικ στο νέο tab της εφαρμογής, οι πολίτες μπορούν να βρουν σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης στον Δήμο τους καθώς και τα 93 κέντρα ανακύκλωσης στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ο οδηγός, που δημιουργήθηκε από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, με τη στήριξη των δυο εταιρειών, διευκολύνει τους χρήστες να υιοθετήσουν με πρακτικό τρόπο μια πιο βιώσιμη καθημερινότητα. To νέο tab περιλαμβάνει έναν δυναμικό χάρτη της κάθε πόλης, με σημεία ανακύκλωσης ρούχων και οχημάτων, Κέντρα Δημιουργικής Επαναχρησιμοποίησης Υλικών, Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις και Κέντρα Ανακύκλωσης στα καταστήματα ΑΒ. Όλα τα διαθέσιμα σημεία απεικονίζονται εύκολα με διαφορετικά εικονίδια, ανάλογα με το είδος του σημείου ενώ παρέχονται και χρήσιμες πληροφορίες, όπως ωράριο λειτουργίας και στοιχεία επικοινωνίας καθώς και υπηρεσία GPS που οδηγεί απευθείας στο σημείο.

Η εφαρμογή Novoville, έχει σκοπό να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στους πολίτες και τους Δήμους που ζουν και μετρά ήδη περισσότερους από 350.000 ενεργούς χρήστες. Είναι διαθέσιμη μέσω Google Play Store και App Store.

Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της Coca-Cola στην Ελλάδα. Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» η εταιρεία επενδύει και υλοποιεί μια σειρά από στοχευμένες δράσεις, όπως η πρόσφατη αλλαγή στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στη πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™, καταργούν την πλαστική μεμβράνη και μειώνουν τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως. Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία επενδύει στην προώθηση της κυκλικής οικονομίας, τη συνεργασία με φορείς και την εκπαίδευση των πολιτών στις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με σκοπό τη συνολική αύξηση των ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης στους Δήμους. Παράλληλα, έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030 καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.